Thursday, August 11, 2011

Muhammad Adha Bin Shamsuddin

kat blog huduh saya yang baru ni!
nak post yang special sikit untuk awak :)
hope awak sudi lah nak baca yee...

kat sini bermulanya semua yang boleh buat saya gembira semula :)
hadirnya awak dalam hidup saya dah lama.. 
dah lama sangat sayang....
awak tak pernah tahu kan? kita kenal since saya form 1..
awak... apa yang saya post ni tak ada yang tipu tau :)
andai kata awk terfikir saya curang dengan awak..
tolong baca semula apa yang saya post ni...

sebelum saya dengar awak ucap
"HIDAYU. SAYA SUKA AWAK"
saya dah mula suka awak semenjak kita start contact semula masa dekat2 bulan 3 tahun ni...
erm... masa tu saya dah tak tentu arah hubungan saya dengan ex saya..
saya tak habis habis menangis sebab dia..
awak dah jadi tempat saya mengadu semua prob saya...
awak sedia jadi pendengar saya:)
awak sedia bagi nasihat pada saya:)
awak sedia jadi yang menghiburkan saya:)
awak buat saya gembira bila saya tga sedih.. :'(

sejak mula bulan  6, saya dengan awak makin rapat (pada saya lah)
sehari tak text dengan awak, saya rasa mcm 
phone saya rosak..
line tak betul...
maxis buat hal...
and yang paling saya fikir
"AWAK DAH TAK NAK CONTACT DENGAN SAYA LAGI"
bila fikir fikir semula mcm kelakar, knpa la yang saya fikir mcm tu...
saya selalu teman awak malam malam masa awak tengah kerja shif malam kan?
ingat lagi tak sayang??

lepastu, awak ada cakap kat saya yang awak ada nak bgtahu something kat saya...
tapi tak jadi sebab saya demam..
awak baik sangat... disebabkan saya demam..
awak tak nak btahu saya apa yang awak nak btahu tu...
oke.. then saya onl pagi tu.. 
saya dapat tahu awak kena g kelantan...
awak! SAYA SUPPORT AWAK BELAJAR!!! 
hhe :D

seterusnya pada 7Julai2011 :)
hari yang paling bahagia untuk saya :)
awak dah cakap jugak akhirnya
"HIDAYU, SAYA SUKA AWAK"
awak! sebenarnya saya dah speecless sangat time tu..
awak panggil saya berkali pun saya diam je kan..
then, since that day :) 
kita dah pun jadi couple <3

so.. what i wanna mention here is
MULAI 7JULAI2011...
MULAI SAAT AWAK UCAP AWAK SUKA SAYA
MULAI SAAT KITA JADI COUPLE
SAYA AKAN HANYA SAYANG AWAK SEORANG SEBAGAI BOYFRIEND SAYA :)
dah jelaskan yang saya ni sayangkan awak ADHA :)
apa yang saya nak awak tahu...

saya tak kira rupa awak...
saya tak kira warna kulit awak...
saya tak kira apa awak nak cakap...
tapi saya tahu yang DIA kirimkan awak yang jujur suka kan saya untuk saya :)
saya tak akan tinggalkan awak selagi awak tak tinggalkan saya sayang :D

 

p:s: ini untuk awak :)
susah sangat nak percayakan saya...
en tembam ! 
saya sayang awak :)

No comments:

Post a Comment