Sunday, March 18, 2012

Kenangan Itu Iktibar, Masa Hadapan Itu Doa

haaaaaluuuuu assalamualaikum.
wahh tajuk. jiwang karat nak mati ahh beb.
haha. okay title tu memang ada kena mngena dengan post kali ni

*check phone*

hokay! tiada text yang masuk. back hadap bloggie.
haaa. wanna know what? semalam kan kat tv kan kan ada cerita


"Warkah Cinta Mat Rock"


Wuuu n.nY
teringat lah seorang hamba allah ni. wa pun text lah dia suruh tengok. haha


*terasa bodoh time tu*


then then then then! dia tak reply! haha. sangat bodoh kan kan kan? haha. kay kay ayu tahu. tapi kebodohan tu tak halang untuk ayu hantar text tu pada dia. takpe lah. dia memang selalu pun tak reply text ayu.


*tepuk sebelah tangan*


haaa. tengok lah cerita tu sampai ending nya. akhirnya cerita tu happy ending. tapi ayu ada gak nangis auu tengok cerita tu. laa, lek ahh! wa budak ada taman gak hati ni.

"Wa Cinta Sama Lu Nina"

pehhh! ayu yang kat luar TV ni haa yang terasa syokk. cair beb time tu.
haha. okay memang biul laa kan. cerita je kot tapi terasa sampai dalam hati. haha.
then ayu pun dah nak masuk tidur. lock bilik apa semua. dah siap siap nak tidur. tinggal off lampu je. then......

*tutup lampu*

okay. dah gelap dah bilik. dah boleh tidur laa kan? hhi.
sedang sedang melayan mata nak tidur, ada satu text masuk kat phone.

*senyum sampai telinga*

tapi lepas baca

*berjurai air mata kat pipi yang tembam ni haa*

why? nak tahu kenapa? sini baca text ni.

haaa seee? dah baca? ayu tak nak btau siapa yang send text ni. no name kan? act ayu dah buang nama dia dari contact.
kalau Lu mampu hantar text ni pada Gua. Gua mampu ahh nak buang Lu dari hidup Gua.
 pasal text ni memang dah boleh buat air mata ayu berjurai la. apa yang memusykilkan ayu lagi. 2ayat tu haaa.


number tu number dia tapi pehal laaa plak
"bagi peluang sikit la untuk DIA fcus." ? ? ? ? ? ?

kay kay kay! tak payah ingatkan pasal SPM. aku tahu ahh tugas aku.
just nak berkawan je. ingat aku text tu sebab nak mintak simpati supaya kau couple balik dengan aku ke apa bro?
gua nak berkawan je beb. padah lu hantar text macam ni.

"lepas SPM nnti USHA DIA balik"
woo woo woo! gua usha dia? aku usha dia? salah orang laa. aku perempuan wehhh.
ingat aku tak tahu malu nak usha dia? siapa lelaki sekarang ni? fikir balik SEBELUM SENT text uh boleh?!
akal tu biar panjang sikit lain kali.

"dulu SAYA lepas SPM jugak DIA cari balik"
okay okay! kau ni siapa sebenarnya? siapa yang guna phone kau untuk text aku macam ni?
siap ahh siapa? sekalipun kalau kau yang reka text ni and sent kat aku. aku terima.
dengan terbukanya hati ni aku terima. sangat sangat aku terima.

okay laa. au tak nak laa nanti orang kata ayu ni nak jatuhkan air muka orang. tapi ingatlah perasaan orang sikit lain kali. aku ni manusia. bukan haiwan or benda.

*usap dada sendiri*


*istighfar*


haa. petang tadi hantar abang kat bus stand Larkin. hantar budak2 band apa ntah. hew hew. meh sini tengok gambar ni.....


haaa seee! ni lah mereka. hew hew. yang baju hijau tu handsome kan. umur baru 25 tapi besar nya mak ai..
mereka ni semua dari Sweeden nak masuk S'pore. ada show. yang topi biru belakang tu. yang pegang camera tu alaa kesian je dia. nak bergambar tapi kawan dia kata dah lambat.

soooo. ni jelah post kali ni. banyak pulak menaip nya kan. hhi. alaa dah lama dah update gini laa jadinya.
pape pun.
kenangan itu iktibar, masa hadapan itu doa :)
assalamualaikum readers.
byebyebye

No comments:

Post a Comment