Tuesday, April 23, 2013

Melangkah Ke Alam Kolej

Ohooooooohoiiiiii! Baru punya masa nak update ini blog. Hanya melalui phone.

Malas nak on pc sebesar alam. Update nya tak kemana.

Aku. Nurul Hidayu Binti Mohd Hakim mencari dunia baru.
Mencari angin hidup dan nafas yang baru.
Mencari punca tawa yang baru.
Mencari destinasi indah yang baru bersama rakan yang baru.
Mencari ilmu baru yang sesuai dgn kehendak hati serta akal.
Mencari serta meneroka cara baru untuk hidup.

Menyelami hati sendiri untuk lebih berdikari ayam serta kambing. Hahahha. Tidak tidak. Hanya berdikari.

11May tarikhnya. 11May permulaannya. 11May wajahnya aku yang baru.

Ahhhh tak sabarnyaaaa nak start kat KPJ International College.

Panggil saya Aai or Ai. Ye saya. Saya Ai! Haiiii! Okay thats it!

No comments:

Post a Comment