Tuesday, September 27, 2011

I Swear It All Over Again (malay version)

ouh yaaa! asslamualaikum pembaca :) 
ni haa, ayu ada satu lagu ni haaa, ayu buat lagu ni versi bahasa melayu :)
hikhik ^___^ 
mungkin orang kata mengada ngada je an? 
tapi ayu buat ni sebab aku tga ada modd masa tu. and ayu duduk je diam diam kat tempat duduk ayu and buat laa lagu ni dalam versi bahasa melayu... 
nak tahu lagu apa? meh sini!
ayu bagi sekali lirik nya and minus one lagu tu... 
korang try masukkan aeh!
tapi ada kawan ayu kata mmg sesuai pun :)

WESTLIFE
I SWEAR IT ALL OVER AGAIN


INI LIRIK DIA DALAM BAHASA MELAYU...
Ku inginkan,

Kau selalu ada disisiku,
Ta pernah aku lupakan dirimu,
Oh sayangku.

Ku selalu,
Terkenangkan senyuman manismu,
Dan juga suara merdumu itu,
Aku merindu.

Harusnya kau tahu tentang,
Cinta yang diberi,
Aku tak mampu hidup tanpamu kasih,
Ouh tak akan.

Chorus….
Aku takan meninggalkanmu,
Takan pernah melupakanmu,
Aku akan selalu disisi,
Bersama dirimu kasih,
Aku tak akan pernah lupa,
Cinta untuk kita berdua,
Akhirilah kisah kita,
Dengan cerita yang bahagia,
Yang bahagia…

Katakanlah,
Kau jugfa masih merinduiku
Akan ku tunggu kenang jasamu,
Cintailah aku..

Ouh sayangku,
Sentiasa ingat pada diriku,
Tak akan ku curang pada kamu,
Aku tak tunggu.

Katakn kau juga merindu,
Aku pun tahu,
Cinta ini indah buat kita berdua,
Kita berdua..

Chorus….
Aku takan meninggalkanmu,
Takan pernah melupakanmu,
Aku akan selalu disisi,
Bersama dirimu kasih,
Aku tak akan pernah lupa,
Cinta untuk kita berdua,
Akhirilah kisah kita,
Dengan cerita yang bahagia,
Yang bahagia…

oke.. act ayu tak buat full in malay version. 
tu je yang ayu dapat buat dalam malay version..
HOPE ENJOY! :)

No comments:

Post a Comment