Wednesday, September 21, 2011

Nama Aku Commercial laa ..

assalamualaikum! 
alaaa, ikut hati memang malas benarnya aku nak menaip ni haa..
tapi dah ada topik ni kan..
aloooh! tgk title je orang dah nak label aku
"berlagak"
"show off"
"perasan"
bukan apa.. tapi aku terasa lahh juagk :P
nama aku digunakan dalam...
'drama'
'filem'
kannn? walaweh! bangga laa nih ^____^
aku pernah la kan suatu masa dulu pergi ke pasar SMART..
laa, yang kat tebrau tu leee..
haa, kat situ laa.. aku jalan2 nak g beli ikan dgn mama,
amboi amboi amboi! boleh pulak kat papan tu tulis
"UDANG AYU
IKG RM8"
mau tak terkejut aku dubuat nya?
nama aku tu dherr.. aku aku ^_^
tak nak la celup pasal yang kat smart punya an..
ni nak story yang pasal dalam filem uh! 
alamak! nama aku tuuu ^_____^
AYU laaa AYU kau tau :)
masa tengah call dgn boyfiee uh, dia ada laa story sal filem uh..
dia ada kata filem uh guna nama aku toq! HAHA
tahu filem apa?
alaaa, HANTU BONCENG laaa.. haha
nama aku tu.. tapi perangai cam haram laaa plak..
maap ye maap! aku tak macam tu buat pengetahuan korang :D
oke laa, na btau tu je. panjang lebar t orang kata aku
membongkak laa pulak. hikhikhik...
oke then.. salam and selamat malam... 

No comments:

Post a Comment