Wednesday, December 14, 2011

Aku Dan 14/12/11 ^_^

Assalamualaikum...

ni sambil sambil tgk Bunga April ni post ni :) 
alaa comel nye Tasha Shilla ! Minat gileee kot kat dia . . tak pernah pulak kite minat kat pelakun perempuan lain macam kite minat kat dia . . mungkin sebab dia lain dari yang lain kot . haha! wtv laa

wahhh! ni post kedua harini . hamboi! nampak sangat kite tga happy kan ? 
SEHARIAN sakit dada because risaukan En. Biskut kite tu . dari pagi kite text dia tak reply, mula dari petang call laa, adeh! pun tak jawab jugak. 
ahhh! fikiran dah bukan bukan. hati dah tak tenteram dah. mau tak risau, dia ni driving, bwa motor lagi. 
Fikir bukan bukan mmg patut laa kan! risau tak hagak ni. peh... sabar je laaa.. 
dalam kul 7lbh kot dia text kata phone dia tinggal kat rumah and dia g Sungai dari petang tak balik balik (-_-) pehhh! mngucap panjang kite dibuatnya. 
fikiran ots berubah jadi positif ^_^ 

awak nak tahu tak, kadang kadang bila saya fikir balik kerisauan saya ni pada awak..
saya tergelak sorang sorang. kenapa laaa risau sangat kat awak.. 
mungkin sebab sayang sangat kot. hihi ^_^
bila saya prasan yang awak tahu saya risaukan awak, seriously saya jadi malu..
kenapa aeh risau kat awak? takpe laaa biar laa jadi persoalan yang akan dijawab nnti. 
insyaallah :)

Bulan depan dah Januari! Bulan depan kite dah jadi Form 5! Bulan depan kite dah 17 tahun!
Bulan depan kite kat kelas 4Cerdik! Bulan depan azam baru! Bulan depan buku baru! 
Bulan depan ALKISAH CERITA YANG BERKISARKAN CERITA BARU!
nak ucap sekarang laaaaaa

Assalamualaikum 2012 :)

No comments:

Post a Comment