Thursday, December 8, 2011

My Time Stop When I Start To Cry

Assalamualaikum...


Entry ni laagii ke ? Kisah tu lagi ke ? Crita tentang tu lagi ke ? Kisah tu lagi ke ? 
Baiklah! Mari mula bercerita . Act sekarang ni aku tengah tunggu mama siap mandi , aku nak buat facial kat muka dia . . muhahahaha ^_^ 
Sekarang ni aku nak crita pasal hari ni . Agak hambar perasaan aku harini . Hambar sungguh . Kalau laaa mama perasan wajah aku satu hari ni CONFIRM dia banyak tanya . Tapi ada pulak adik aku amek gambar aku secara candid masa aku tgah termenung jauh . Tersenyum walaupun Hati aku macam kena renyuk habis habissan . 




Tersenyumkah ini ? Masa ni saya tengah cuba lupakan awak . Telefon saya , saya tinggalkan dalam kreta tapi awak tahu tak , dalam saya cuba untuk lupakan awak tu hati saya berkata 
"Harap harap aku masuk dalam kreta tengok tepon ada text dari dia . Seriously! aku mengharap text dari dia" 
Lepas dari tu , berjalan masuk ke dalam kereta dengan prasaan beria ria . Tapi lepas aku tgk Screen Tepon , ada text dan ianya dari maxis . . 
Takpe laa . . Aku okay jeee . . 
Masa dah on the way balik rumah , ayah berhenti kat pejabat nak g fotostat ic aku . . Dan aku pun pasang laa earphone dengar lagu apa ? 
For sure laa OMBAK RINDU lagi . . itu lah yang buat aku makin sayu harini . 
Lagipun harini aku tak dapat call dari dia . . 
Pada kebiasaan nya pagi pagi dia call aku sebab nak balas wish Selamat Pagi aku . . Tapi harini tak de kan awak kan ? Mungkin sebab saya tak text Selamat Pagi Sayang kat awak macam slalu saya buat 3 hari lepas . . Dan tersnap laa gambar ni . . 




Sangat huduh dan aku tahu itu . . Tengok jam swatch tu dah pukul berapa , dah dekat pukul 12tengah hari tahu tak . . Saya tunggu jugak , tapi tak ada . . Takpe laa awak . . Biasa lahh tu kan .


Awak , kalau lah betul sangkaan saya tu beritahu lah awal awal . . 
Jangan lah buat saya tertunggu tunggu awak . . 
Saya sayang awak . Sayang sangat . Sangat sangat !
Kalau awak bagitahu sekarang kan senang kan kan ? 
Senang awak , HATI saya tak tertanya tanya laa kan kan kan awak kan ? 
Lepas jumpa semalam , awak tak ada pun panggil saya macam sebelum kita jumpa . 
Saya prsan tu , tapi bagi awak biasa je kot kan awak kan ? 
Alaaa , buat pe nak macam dulu dulu kan sayang kan kan ? 
Saya ni ntah sape sape je sekarang ni kan kan kan kan awak kan kan kan ?
Cepat laa JUJUR dengan saya :')


assalamualaikum. . . 

No comments:

Post a Comment