Sunday, December 4, 2011

Rumusan Persahabatan 2011 :D

:)

whoaa.. assalamualaikum sayang sekalian.. hihi..
post kedua buat bulan disember .. dan insyaallah bukan post terakir dalam hidup ni :') Ya Allah rumusan aku untuk 2011 ni agak menyedihkan.. maksud aku buat rumusan ni agak menyedihkan sebab sayang nyee aku kat tahun 2011 ni :) banyak crita yang berkisar dalam tahun 2011.. berkisar dah macam blander lak kan? hihi 

rumusan aku ni tak lah full pasal 2011 ni.. dah ngaper aku nak menaip panjang2. act aku dah rasa pemalas nak menaip.. hhi :) sebab tu post aku pun makin kurang kan.. blh dikatakan macam tak ada langsung.. haha! tanganku tak selaju dahulu.. cehh ayat! kapak siaaa.. hhi :) okay laa.. tahun ni aku banyak belajar sebenarnya. act! setiap tahun aku belajar kan? tahun ni aku blajar macam macam perasaan :) 


tak nak la bebel merepek2.. nanti orang malas nak layan. hhi :) okay okay.. aku sebenarnya nak post pasal kawan2 aku yang rasanya dah kali keberapa aeh aku post. hhi. tangan kanan ak ni sebenarnya tak berapa larat nak menaip tapi disebabkan tajuk ni dah tertangguh dalam sebulan aku keraskan hati and perahkan juga otak untuk menaip ^_^ 
nak baca, bca lah. tak nak yaa sudah :) tak mampu nak paksa korang, aku bukan RETISSS yang dah top2 uh nak paksa korang baca. hhi.. bermula dengan yang pertama sekali :P


1



alaah. awek ni sape tak kenal. paling paling PASAR(market) laa dalam kalangan kitaorang untuk dapat 'KA' or Kawan ^_^ haha. nama dia? ALAAA! takan tak kenal an..
NURUL SYAZWANI dan sering dipanggil Md. Jalil oleh cikgu Muna.. hhi.. act tu nama ayah nya. biasa lah gurauan guru guru. ni nak cite ni. aku dengan dia ni sekepala laa. SUKA MEMBULI .. nak tgk mangsa mangsa kitaorang? ada ada. akan aku tunjukkan tapi nnti laa.. belah bawah ni. hhi.. aku start rapat dengan dia masa form 3 rasanya.. dapat sekelas pulak tu kan.. 3RK3. haha! gasak laa dengan rakan kelas yang heboh lagi.. hhi. uuhaii, dia ni banyak bagi kata kata hikmah (macam nak masuk dalam karangan je) haha :) tak kisah laa. tapi dia ni banyak gak bagi semangat kat aku.. 
THANKS SEBAB ADA UNTUK AKU :')
(ada tangisan terharu lagi :P)





(MANGSA BULI)
2



weeet weeet.. lawa tak awek ni? haha! nama dia ni FARAH NAZIHAH ..
baiklahh. dia adalah mangsa bulian kami yang PERTAMA! nak cakap mcm mna aeh dia ni.. ==' agak lurus laaa. sebab tu jadi mangsa bulian. hhi ^_^ alaa farah. waktu macam ni laa dapat buli buli kau. bukan pun slalu kan.. hhi. dengan dia kawan sejak sekolah rendah laa tapi ada lah sikit masalah nya masa fom2 ke form 1. dekat 2tahun gak tak bertegur. alaa biasa laa tu,. hhi.. pape pun!
THANKS SEBAB SELALU ADA :)



3


lawa kan? hhi ^_^ nama dia Nur Zafirah Farhana.. dia ni agak childish laa (berkatadenganwajahjujur) dia ni laa mangsa kedua bulian kami.. uyoo.. pernah woo ada masalah dengan dia ni. gila punya besar. hikhik. tapi biasa lah, manusia mana yang tak ada masalah kan. alaa, gduh kecik jee pun tapi bila tak ada yang mngalah, besar la jadinya kan. but now, ktaorang dah okay. okay sangat.. ada jugak yang kitaorang kongsi sama sama :) aalaa biasa laa kan sharing is caring.. thanks for being beside me whenever i need ..



 ini lah mereka yang sentiasa ada untuk saya :) dah dentam dentum guruh kat langit. masa untuk post dan off :) SEE YAA NEXT TIME ..