Wednesday, December 7, 2011

Today Story End With ?

Assalamualaikum...

Menaip di'Biggo (blog) dengan mata yang lebam dan tidak berhenti dari mengalirnya air mata yang tak patut aku bazirkan ni . . 
Semalam aku pergi jusco tebrau dengan kawan kawan ku yang sekepala ni haa . . WANY, FARA, FIFY, ZURA, HELMI, YANA and ADHA . . 

Okay , aku gerak dari rumah pukul 10. Jejak jusco dalam pukul 10.15 gitu . Merayap dalam Harris Bookstore kejap sebab ingatkan nak beli komik baru . Tapi duit pulak tak cukup . . Yang sebenarnya masuk dalam tu pasal nak cari budak ber'enam tu lah. . Tapi diaorang kat luar, kat depan kedai kasut tu haa . . SABAR JE LAAA . . Then adik fy nak g makan . Follow je laa naik atas . then ada orang call kata yang dia belum beli ticket and dia bawa lagi 2orang kawan dia . . okay! I'll buy it first . Pastu duduk laa dengan budak enam orang tu kat KFC sambil makan Pan Cake (akutakmakanpunaeh) 

Aku dengan Fara gerak kejap g beli ticket kat TGV untuk kawan orang yang call aku tadi . . then dia call lagi sekali , tanya aku kat mana . . aku kata laa aku g beli ticket . . PENDEKKAN CERITA .Aku dengan orang tu jumpa kat KFC! Purple semua . . hikhik :') salah aku juga kata aku nak pkai warna purple tapi aku pakai purple putih . . Takpe la kot kan kan kan awak kan ? hhi . Pastu ktaorang g tengok wayang OMBAK RINDU yang tga hot hot kat pawagam tu kan . aku duduk sebelah orang tu ^_^ Act , happy aku masa tu dapat jumpa dia macam apa je . sampai tak tahu nak cakap apa dengan dia . . (buduhnyeaku)

Masa tga tgk Movie tu, aku tertumpahkan setengah POPCORN -,- okay! malu and agak kesian sebab membazir duit awak beli popcorn tu tapi saya tumpahkan , anyway sorry sangat sangat. saya memang tak sengaja . . Then start dari habis movie tu laa perasaan aku berubah serta merta . On the spot berubah . . mak ayah ada kata "JANGAN SUKA SANGAT. NNTI AKHIR AKHIR NYA MENANGIS" Aku percaya kata kata mama , tapi bila jumpa tadi , (blurblurblurblur) terus depan dia sampai tak ingat pesan mama . Lepas dari tu , aku dengan orang tu saperate macam tu je . Dia g tempat lain aku g tempat lain . Aku pun decide nak g MAIN BOWLING untuk lepaskan sedih and sebak aku kat Johor Jaya dengan rakan rakan aku tu laa . Yang ENAM orang tu . First set aku bayar , game yang memuaskan hati aku bila dapat strike sampai 2 ke 3 kali . Segala kesedihan aku aku lepaskan dalam balingan tu , even pergelangan tangan kanan aku dah tak kuat lagi sebenarnya . Aku ambil paling ringan je (6kg) ringan lahh tu kan? 

Second set Wany yang bayar. Okay lah jugak . Time tu dah tak banyak fokus aku . Sebab fikiran aku dah melayang jauh jauh sangat . Fikirkan awak rasanya . Tapi tak apa laaa awak . Balik tu suruh Wany bluetooth lagu Ombak Rindu . Bila sampai je kat rumah , aku tekup muka dengan bantal and dengar lagu tu samapi 4 kali . Tangisan tanpa henti aku berikan . Yeee memang tanpa henti aku berikan .

Kalau perjumpaan kita tadi , buat awak berubah hati and tak terima saya , saya Redha . Bermakna saya Ikhlas menerima keputusan awak . 
Tapi saya nak awak tahu SAYA SAYANG AWAK SANGAT
Itu yang benar benar saya ucapkan . 
Manusia boleh berubah perasaan kan awak ? 
Saya tak perfect pun . . 
Kalau awak berubah hati , izinkan saya BERHENTI BERHARAP . 

assalamualaikum....

No comments:

Post a Comment